![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Ja ha.. då var man ägare till en Designer SE då...!
Ja ha.. då var man ägare till en Husqvarana Designer SE då...!
Snabba ryck.. nu är det klart jag har köpt mig min maskin med tillhörande 3D program. Tror knappt att det är sant.. så fort gick det. Det är väl nu frågorna kommer... när man får hem maskinen och börjar brodera... hi hi... Just nu vill jag ha hjälp med vart jag köper tråd och andra saker... hjälp mig nu som är nybörjare... vad behöver jag som bas? /Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Grattis! Solbrodyr har det du behöver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ok... men hjälp vilken hemsk hemsida.. kan ju knappt läsa för det sticker i ögonen..
Förlåt... vill inte vara stöddig. /Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej.och grattis till din maskin. Ring till Gisela på solbrodyr och prata med henne,hon är kanontrevlig och hon kan lotsa dig genom hela denna djungel av underlägg och tråd osv. Dessutom har dom bra priser.
Hoppas du får roligt med din nya maskin MVH Britt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack det ska jag göra.
/Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Grattis till nya maskinen!!!
Kan bara sälla mig till de som hyllar Gisela och Solbrodyr! Synnerligen hjälpsam kvinna, och bra produkter och priser har hon också!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu har jag ringt och gjort en beställning hos Gisela... sååå kul!! Vill ha hem maskinen och grejjerna nuuuu!
Någon som har förslag på vart man kan handla handukar, t-shirts, jackor etc. etc. som man kan beställa hem för att brodera på. /Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Handdukar köper du gärna på Jysk om du har något sådant nära. Deras Beaver Lux är jättebra och väldigt ofta halva priset. Jag brukar köpa på mig ett litet lager vid de tillfällena. Ser till att jag har "set" i lite olika färger (badhandduk, handdukar, gästhandduk) och så en massa extra gästhanddukar, för de är så bra till exempel i köket!
När jag har haft större beställningar har jag handlat T-shirts (och kepsar) här http://www.mera.se/, men deras frakt är rätt hög och ibland tar det väldigt lång tid att få varorna. Ingen ide om man bara ska ha enstaka artiklar, alltså. (Jag brukar försöka få ihop till minst 40-50 artiklar i alla fall innan jag beställer.) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:44.