![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#7 |
|
Min 6-nålars är en Brother PR600. Beställde den på Syfestivalen i Göteborg för 1,5 år sedan.
Kostade alldeles för mycket! Vill minnas (eller snarare förtränga...) att jag gav 65-70000 för den. Men den har gjort att jag har kunnat brodera en massa fast jag egentligen inte "borde" hunnit, så för mig har det varit en investering i "livskvalitet", och i och med det varit ovärdelig! Nu vill jag påpeka att jag hade minst lika roligt med min allra första enkla lilla Brother-maskin för under 6000, men eftersom jag fick ekonomisk möjlighet att förverkliga just denna dröm gjorde jag det! Dags att sätta den i arbete igen! Hunden måste ju få sin egen väska broderad nu! Köpte Embirds Kaarelska Björnhund som ser ut precis som min Bamse (fast han är husky), så nu ska jag bar bestämma vad det ska vara mer på väskan. Det var ju därför jag gick till datorn! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:31.