![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hjälp med hållahandenvantarna
nu har det vart ett himla ståhej om dessa urgulliga tillsammans- / hållahandenvantar ett bra tag, så nu har jag beslutat att prova att göra ett par själv. Men, mitt problem e inte att få till den gemensamma vanten utan de enskilda. hur ser ett tumvantemönster ut för att vanten ska sitta bra på handen, hur gör & var placerar man tummen osv?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag skickade mönster till en hel massa personer.
Har inte riktigt koll på till vilka. Är det det mönstret du behver hjälp med? Eller är det så att jag skall skicka mönster och instruktioner till dig också? /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det där med hålla handen vantar låter jätte intressant, har aldrig hört talas om dem förrän nu. Jag skulle också jätte gärna ta emot ett mönster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
själva ihopsättningen fixar ja nog, det e mest bara själva delarna ja behöver, så ja vet vilken form de ska ha & som sagt var tummen ska sitta & så. ja tar gärna emot ett mönster om du har bibbi =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hejsan Bibbi, skulle du kunna skicka mönstret på vantarna till mig också?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej Maria!
maila mig så komer mönstret. Jag kan inte bifoga mönstret via sysidan. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:45.