![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#23 |
|
Jag älskar högklackat och har inga problem att gå på långpromenader i dem... men man måste förstås shoppa runt lite och hitta skor som passar ens fötter. För att inte få ont i fötterna behöver jag stöd i hålfoten och tyngdpunkten längre bak än fram, det är när all tyngd ligger på trampdynorna som jag får sendrag eller ömma onda fötter.
Sen måste jag också få säga att mina höga klackar är godkända av sjukgymnast! För mig som har problem i nacke och övre delen av ryggen är höga klackar ergonomiska, det ni! I höga klackar tippar man ju bäckenet, drar in svansen liksom, vilket minskar svankryggigheten och avlastar iaf min nacke... kan tänka mig att det är betydligt sämre för folk som har problem i nedre delen av ryggen istället. Skor är kul, idag har jag köpt ett par guld-pumps ![]() /Maria |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:39.