![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#2 |
|
Jag är något av en periodare när det gäller att sy. Ibland bara sprutar det ideer och så är det ju ett plus om man hinner med allt man vill sy medans andra gånger så är det oftast det där med tidsbristen. Så för mig är det svårt att säga vad "produktionen" ligger på. Sedan i söndags har jag sytt 2 gardiner, en enkel löpare, ett barnförkläde samt en tomteklänninge. Men dessa var alla av enklare modell. När man syr lite mer avancerat så tar det ju lite mer tid än så. Iaf för mig.
Före jul hoppas jag hinna sy panelgardiner till två stora fönster. Kanske min yllekjol kan bli färdig om lusten faller på. Lite nya dockkläder ligger även de på att önska hinna med listan. Det vore även grymt skoj om jag kom underfund med vad jag ska pussla ihop för någe med julblocken från julswapen. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:05.