Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-11-25, 07:33   #16
yvonnebt yvonnebt är inte uppkopplad

Smile Tips om ABC

ABC är en jättebra säljare det tycker jag med(har köpt från dem flera gånger), dock vill jag ge ett tips på hur du kan handla ändå billigre från dem! Dom säljer ganska mycket genom Ebay! Ebay är ju en auktionssite och man kan göra klipp om man tänker sig för. Jag lade ett bud på 97 koner i fyra olika teman, dom kostar normalt 47$ per tema, Deras utropspris var 79,99$ för allt plus frakt till sverige på 34$. Första gången blev jag övebjuden , men det finns så många set att jag valde att lägg bud på ett en senare dag istället för att trissa upp auktionen. För min del blev altså det totala priset 114$ för 97 koner.Det är alltså från ABC själva man köper och även i mitt fall gick det på 5 dagar inklusive helgen.
Bara som ett tips. Det finns MASSOR med bra grejor för broderi på Ebay, och allt är INTE piratkopierade saker utan väldigt många affärer använder Ebay som ytterligare en försälningskanal.
mvh Yvonne

Senast redigerad av yvonnebt den 2006-11-25 klockan 07:38.
yvonnebt är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:29.