![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mönster med bra passform
Jag har hittills bara sytt av mönster från burda men har fått ändra ganska mycket för att få det att passa. Är det någon som har erfarenhet av olika märken och deras passform?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har själv använt många olika märker där jag även fick ändra ganska mycket eftersom jag är ganska liten i höjden (150 cm). För några år tilbaka har jag emellertid hittat ett system med cd-snitmönster, där datorn själv ritar ett mönster med bra pass form utifrån de uppgifter du gir. Jag blev så nöjd med mönsterna att jag har köpt licensen och har börjat översätta dem till danska, så att skandinaver också kann få glädja av dem. Du kan titta in på http://www.pppp.dk. Om du har specielle frågor är det säkrast att du skriver till mig direkt på postmaster@pppp.dk. Det är omöjligt för mig att skriva svensk utan min mann
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Men snälla Olga, nog klarar vi av att läsa danska också, så skriv bara!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja skriv på bara, om det mot all förmodan skulle vara nåt vi inte förstår så får vi väl fråga
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Skriv på bara
Hej
Jag har sett både norska och danska på sysidan, så det är bara till att skriva på. Jag frågar om jag inte förstår. JEssica |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:33.