![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Var kan man köpa Anchor Alcazar
Hej!
Jag vet inte om jag gjort bort mig totalt, men jag har börjat brodera på ett projekt, och trodde att tråden jag valde skulle räcka (hade ett par rullar), men den verkar inte göra det... och arbetet är redan påbörjat. Det är en Anchor Alcazar (brun) tråd, och jag vet inte var man kan få tag i just denna tråd i Stockholmsområdet inom en snar framtid... helst i morgon. Dumt nog har jag inte kvar etiketten på trådrullarna heller.. eftersom de brukar sitta i vägen och klibba ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det värsta är att jag hunnit så här långt.. och tråden kanske räcker till 1 eller 2 sektioner till (totalt 8 sektioner)... men det behövs alltså 3 sektioner till för att få ihop det. Och jag kan ju inte gärna ta en tråd med nästan samma färg...
/Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Gunilla
Jag har köpt mina Alcazar hos husqvarna affärer både i Malmö och Lund. Var inne och kollade i mitt broderiprogram men där fanns ganska många bruna nyanser på Alcazar. Jag föreslår att du ringer runt till husqvarna affärer där du bor och hör efter om de säljer Alcazar. Annars får du kontakta mig igen så kan jag kanske skicka upp till dig. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:23.