![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 |
|
![]() Hej alla syvänner!
Betr anhöriga som ler i sin himmel. Min make gick bort för 2 år sedan efter 8 års invaliditet efter en hjärnblödning. Helt plötsligt fick jag väldigt mycket ledig tid. En släkting hade en brodermaskin. Hon visade mig hur man skulle göra och då köpte jag en Husqvarna Iris. Jag tyckte att det var jättekul och jag tror att det var denna sysselsättning som hjälpte mig att gå vidare. Nu har jag en Husqvarna Plantium Plus. Programmet jag har för att läsa filer som jag laddar ner från Internet är Customizing Plus och det fungerar jättebra. Jag tror att jag nog har laddat ner ca 1000 gratismönster? Bara någon procent har inte varit så bra. De allra flesta är helt otroliga. Hoppas ni alla får fortsatt glädje av era sysmaskiner. Just nu håller jag på att brodera en väska i sk cut-work teknik. Det är litet pillrigt men det ser ut att bli väldigt bra. Gott Nytt År till er alla önskar Maggan |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:15.