![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hundtäcke i fleece
Jag undrar om någon vet var det finn smönster på ett enkelt fleece täcke till min lilla Ronja och till Svärfars Schäfer nu när hösten börjar smyga sig på oss.
Jag bytade bil när jag fick hem Ronja, har numer en kombi. Och det är inte alltid så lätt att få värmen att sprida sig så långt bak. Jag TROR att Ronja och Bacco skulle upskatta att ha något över ryggen när de åker med mig i bilen. (såg en diskussion om mössor och dyl. för hundar. Instämmer i en del, men ett täcke kan inte vara djurplågeri....) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Måste tala om att jag just varit och hämtat en liten goldenvalp, precis som på bilden ovan.
Efter ett år utan hund var det så dags. Hon somnade alldeles nyss på golvet, trött efter resan. Så här ska det sys o broderas fleecefilt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Men herregud så söt. Min gammelgolden blir 11 år i mars och jag tyckte nyss hon var sådär liten och söt. Nu är hon stor och söt. Får du inte till ett täcke kan jag anmäla mig som frivillig värmehållare. Jag kan sitta där bak och krama på bägge två. Och vilken stilig schäferkille också, måste kännas tryggt att ha en sån bastant herre vid sin sida när man är liten i världen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Bastant schäfer...
Ja, visst är golden ALLTID söta!!
Jag passar Bacco (schäfern) ganska ofta.. Men han är MINST lika mörkrädd som jag... Han går inte in i huset om inte jag går först... ![]() Men när han väl kommit in tror jag inte NÅGON går in....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Å så fina! En av mina högsta drömmar är att ha tid och råd med en hund, en boxer vill jag ha.
Har du provat att söka i forumet har för mig att jag sett flera diskussioner ang hundtäcken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Har du sett alla fina hundmotiv på www.embird.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja, det har jag! Jag har ganska många av dem! Dock inte de allra finaste.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Men hjälp vad söt, min golden är snart ett och ett halvt år och tiden bara ruuuusar iväg när de är så där små.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Visst är hon söt? Men det är MYCKET bus oxå!!
Just nu ligger hon utsträckt på min bäddsoffa i mitt syrum.... Tycker FÖRMODLIGEN hon att jag är JÄTTE tråkig..... Men jobbet måste oxå göras....Ska sälja lite handdukar m.m på en julbazar i Tågarp helgen 1:a advent... (Här har hon precis fått frukost.... Torrfoder med filmjölk) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Men gode gud så söt man kan vara med lite fil på hakan. Man blir ju riktigt puss sugen när man ser sånt. Min ligger på soffan och slöar efter morgonpromenad och frukost. Hon lär nog bli tvångspussad av sin jobbiga matte nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:32.