![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Har just hittat till den här sidan och det verkar finnas massor av kunskap. Nu har jag lånat en Husqvarna Rose och skulle vara roligt att brodere hästen namn på täcket. Har testa olika mönster och går bra men det följde med ett broderkort Alphabet Embroidery 21 och måste erkänna att jag inte fattar hur man använder det ![]() Måste säga att jag blev förvånad hur dåligt med info det fanns på Husqvarnas hemsida för normalt med tekniska frågor brukar de lägga ut extra manualer mm på nätet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Längst bak i foldern, finns en beskrivning på hur Du programmerar in bokstäverna. Både för Rose och Orchidea.
Jag har haft en Orchidea och just det kortet 21. Läs och följ bilderna på hur Du gör. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det följer med en video till symaskinen och även en liten handbok med bra förklaringar.
Om Du inte har fått med det ska Du be att få dem. Ifall man är nybörjare är just kort nummer 21 lite invecklat, men som Aina sa, i slutet av häftet är det bra förklarat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hon som har den köpte begagnad och fick inget med utan en hon kände visade henne grunderna. Hon har nyss skaffat den och har inte testat det kortet än.
En bokstav i taget har jag fått till men när jag flyttar så blir det inte exakt på rad och samma höjd så det ser inte riktigt klokt ut. Det finns ingen hemsida eller bok med namn typ "Maskinbroderi för dummies"? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Programmera in alla bokstäver i displayen, så kommer de på rad
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:53.