![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#31 |
|
Ska man ha den runt magen/ryggen kan man göra som ett bälte som liksom "går ner" i svanken/magen.
Runt nacken kan man göra mer lång-smal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
Tak Jennifer!
Jeg har også tænkt at jeg vil lave vanter (mösser?) og huer til nogle i min familie. Og fleece-sokker har altid været meget populært. Jeg plejer at give matchende sokker og tæppe, eller sokker, stearinlys og chokolade (hygge pakke). Har tænkt at min mor kanske skal have et nyt forklæde og grydelapper. Jeg syede nogle til hende for år tilbage - og de er meget slidte nu. - Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
Dags att väcka den här tråden till liv igen.
Det är ju inte bara presenttips, det skulle fungera att sälja på marknader också. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
Presenttips är alltid bra.
Ens egna ideér kan man ju tröttna på, men att få från andra kan väcka skaparlusten till liv igen.. Jag köpte ![]() ![]() Tycker väldigt mycket om spontana presenter som inte kommer på en "speciell" dag, utan när som helst. Just nu håller jag på att brodera lite annorlunda namnskyltar. De ska sitta på skåpsdörrarna i ett omklädningsrum, jag skriver inga namn, utan väljer ut figurer som matchar personerna som ska ha de.. Syr de som ett kuddfodral som jag fodrar med en bit papp. Limmar sen fast en magnetskiva på baksidan, så de kan sitta på skåpet. Bild kommer sen Anki ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:10.