Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-09-11, 21:08   #16
beasfarmor beasfarmor är inte uppkopplad

http://www.sysidan.se/reviews/owners.htm?ID=246

Här finns info!
beasfarmor är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-11, 21:50   #17
magjoha magjoha är inte uppkopplad

Grattis tll din nya maskin!
Jag har också en SE, den är super. Hade en D1 innan. Vilket bra pris du fick!
magjoha är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-11, 23:30   #18
stinaac stinaac är inte uppkopplad

Rabatter och priser på mässor!

I vilken affär och i vilken stad fick du din rabatt? Var det 49.000:- för Husqvarna Se + dataprogrammet och ett antal broderbågar?

Är det samma bågar och andra tillbehör som till Designer 1?

Är det någon som vet vilken rabatt man får på Husqvarna på symässan i november?

Jag vet att man får 20% rabatt på Janome maskiner på mässan och 25 % på på demomaskiner. Men har ingen aning om vad det är för rabatter på andra märken.

Var köper man billigast den nya quiltbågen och det nya "Sketch"-programmet?
stinaac är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-12, 07:38   #19
Amda_design Amda_design är inte uppkopplad

Jo ett bra pris fick jag minsan men det har väl med att jag är född med talets gåva .
Har bunkrat upp i frysen nu så jag ska kunna sitta vid maskinen minst 1 vecka och bara njuta

Det jag fick med var:
Den maskinen av SE, 3d proffesional programmet som är det stora programmet(innehåller alla de små programmen), 3 st bågar utöver den vanliga, en heldags utbildning med en person som bara sitter med mig och lär mig allt jag behöver veta.

Jag fick tag på min maskin på Husbil/husvagnsmässan i Jönköping....tyckte det var ett underligt ställe att ha symaskiner på men de sa att det var deras bästa mässa att stå på.

Vad kul att det är så många som har SE då kan man ju verkligen hjälpas åt om det blir problem eller om man har idé torka...det kanske inte händer så ofta men om det skulle hända.
Amda_design är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-12, 07:40   #20

Re: Rabatter och priser på mässor!

Citat:
stinaac skrev:

Är det samma bågar och andra tillbehör som till Designer 1?

Är det någon som vet vilken rabatt man får på Husqvarna på symässan i november?

Jag vet att man får 20% rabatt på Janome maskiner på mässan och 25 % på på demomaskiner. Men har ingen aning om vad det är för rabatter på andra märken.

Var köper man billigast den nya quiltbågen och det nya "Sketch"-programmet?
Om jag har fattat det rätt så ska bågarna passa som tillhör D1 men de andra tillbehören vet jag inte riktigt.
Tror nog att Husqvarna kommer ha rabatt på mässan med....skulle ju vara konstigt annars.
Gammal 2006-09-12, 10:18   #21
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad

Grattis! Superbt pris!!
Såg att de var på husvagnsmässan och blev först lite paff, men så tänkte jag ett steg till: Det var ju nästan "hemma" för Husqvarna!
Och klart att de kan sälja där! När gubben snackar om att byta husbil/vagn eller köpa en massa "lullull" (jisse vad folk handlar där! Byter husvagnar/bilar hej vilt fast de har nästan nya grejor!) blir det ju svårt att neka hustrun en liten symaskin...
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-12, 16:30   #22

Citat:
Asawi skrev:
Grattis! Superbt pris!!
Såg att de var på husvagnsmässan och blev först lite paff, men så tänkte jag ett steg till: Det var ju nästan "hemma" för Husqvarna!
Och klart att de kan sälja där! När gubben snackar om att byta husbil/vagn eller köpa en massa "lullull" (jisse vad folk handlar där! Byter husvagnar/bilar hej vilt fast de har nästan nya grejor!) blir det ju svårt att neka hustrun en liten symaskin...
Håller med om att det kändes lite konstigt men om man ser det på det viset så är det ju faktiskt inte så konstigt
Upptäckte även att de fanns allt som inte hade med husvagnar att göra oxå på mässan. Spättekakor och olika sorters bröd, Olika sorters relaxingstolar och en massa annat. Var riktigt kul att vara där fast jag inte gillar husvagnar.
Gammal 2006-09-20, 13:00   #23
Anna-Carin Anna-Carin är inte uppkopplad

Jag är ju i valet och kvalet om vilken broderimaskin jag ska köpa. Min Husqvarnaförsäljare i Södertälje säger att SE'n kostar 58.990kr och USB 1 kostar 44.900kr. Från 1 oktober kommer de att ha kampanj och 3D Professional kommer att ingå gratis till båda maskinerna. Är det ett vettigt pris eller borde det gå att pruta ner trots att det är kampanj? Vad tror ni som är mer erfarna maskinbrodöser?
Anna-Carin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-20, 14:07   #24
Winberg Winberg är inte uppkopplad

Question

Hej 3D PROFF kostar ca 15000, bara programet, sen är det litevad du själv få ut av maskinenjag har själv Se + Programet hela vilket detta erbjudandet som kommer i okt men finns det ingen mässa som kommer snart inärheten av där du bor. kolla gärna medflera husqvarnafärsäljaredet hade jag gjort det gör jag fortfarande när det gäller tilbehör etc har precis ssjälv köpt till 3 sketh till min maskin och mitt program, det lönarsig att kolla runt. Karin
Winberg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-20, 14:57   #25
beasfarmor beasfarmor är inte uppkopplad

Jag känner inte för att diskutera priser, vad den ene eller andre har gett för sina maskiner, men kan ändå säga att det går att diskutera med Husqvarna. Riktpris för en SE, även här i Göteborg ligger runt 59000, hela programmet ca 14000 - men detta är RIKTPRISER och sällan verklighet..... Inte min i alla fall.
beasfarmor är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:59.