![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Jag har i ett svagt ögonblick lovat att vara med och sälja grejer (som jag sytt) på en julmarknad i december.
Håller på en hel del med lappteknik så sådana saker har jag ju sytt en del men jag behöver fler idéer både lapp-idéer och andra saker som man kan sy eller saker som man inte behöver sy heller för den delen. Det svåra är ju såklart att ta betalt för det så materialkostnaden skall ju helst inte vara så stor och det är ju bra om det inte tar en evighet att göra! Tacksam för alla idéer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Om du har en brodyrmaskin så finns det ju många ideer. Vinpåsar märka handdukar av skilda slag, förkläden,pannlappar,kuddar. Ta och titta på insatta bilder på sysidan så får du säkert tips. Lycka till det är jättekul att vara på marknad och sälja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vad är en pannlapp?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
En pannlapp är en lite större grytlapp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Aha, tack, alltid lär man sig något nytt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Söta små tomtar gjorda av kottar eller sten är ju aldrig fel! (Har en hel familj hemma!
![]() Julstrumpor - alltså sådana man stoppar paket i - är ju inte fel det heller, och borde vara ganska enkelt att sy! oo... nu blir jag ju sugen på att julpyssla... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Julmarknadstips
Hej
Jag ska själv på julmarknad och sälja. Vinpåsar,grytlappar,hjärtedukar,julpost(sådana man samlar julkor i)Vill du har fler tips så kan du maila mej. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Julgris har jag hört talas om men julkor.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tappat ett t
Ursäkta så hemskt mycket jag har tappat ett t
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hej
Jag brukar själv vara ute på julmarknader o tycker att löpare i enbart tyg o med broderier går väldigt bra att sälja. Lilian |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Nu blev jag ju sugen på att göra julkor ju. Hm.... Såg ngn här inne som gjorde jättefina kossor, kanske kan spinna vidare på dem. =O)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:32.