![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Blixtlåsproblem
Hej!
Jag vet inte vad jag tänkte, lyckades iallafall dra av "stängningsgrejen" från blixtlåset som redan är fastsytt osv. Det fanns alltså inget stopp, jag skulle precis sy ihop ändarna så att detta inte skulle hända! Vet någon om det är möjligt att pilla på "stängningsgrejen" igen eller måste jag sprätta och köpa ett nytt 2-meters blixtlås? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Usch då, det där har jag också råkat ut för ett par gånger. I SAMMA SEKUND som kläppen passerar änden upptäcker jag det, men då är det försent...Jag har aldrig lyckats få på den igen. Gråt och tandagnissel har inte hjälpt. 2 meter? Det är kanske värt att försöka ett tag till. Det BORDE väl inte vara omöjligt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det går om man har specialverktyg. Gå till skäddare o be om hjälp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Gissar att det är en metervara blixlås..
Kanske kan du trä på det från fel håll kanske? Eller så får du helt enkelt sprätta upp sömmen i början så du komma åt att sätta på löparen igen. Bifogar en länk till en tidigare disskution där jag beskrivit hur man gör/Bibbi http://www.sysidan.se/forum/showthre...&threadid=5877 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack!! Det funkade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:31.