![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Stora Tygmässan I Tyskland
Vet någon när den stora tygmässan är i Tyskland och i vilken ort?
Tack! Kram Sy-Sandra |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har bestämt för mig att jag sett något datum här på forumet angående tysk tygmässa, hittar bara inte det nu. Tror det var Alvan som hade koll på det.....ihop med en länk till mässarrangören...
Hoppas inte att jag är ute och cyklar! Glöm inte mässan i Borås 3-5/10 2006..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Heimtextil mässan 10-13 januari 2007 i Frankfurt finns den stora tygmässan.
Finns det någon mer som ska gå? Kram Sy-Sandra |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej Hallå!
Vad är det för mässa i Borås? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Nu blev jag nyfiken. Vilken mässa? Marie Senast redigerad av Marlar den 2006-09-07 klockan 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Åhaga tror jag det heter men det är nog en fackmässa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Mässan på Åhaga i Borås är en texil fackmässa med inriktning mode för de som arbetar med textil på något sätt.Den går 2 ggr / år en på våren i Mars och på hösten i okt. För att komma in antar jag att du behöver ha ett företag eller arbeta på ett eller om du går någon textil utbildning??
Det är faktiskt en mkt trevlig mässa där finns både argenturer ,grossister. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:00.