![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Snirkligt alfabet
Hej!
Jag behöver akut hjälp!!!! Är på jakt efter ett snirkligt alfabet, ska sy namn på en dopklänning. Nu närmar sig datumet med rask takt och jag hittar inget som blir tillräckligt bra. De jag har prövat blir så konstiga på baksidan, stora hopar med trådrular... inte snyggt alls . Har tyvärr inte råd att köpa ett nytt broderkort just nu. (Har Hqv d-card) Finns det någon som kan hjälpa mig med ett alfabet?? Jag har tillgång till dataprogram. Ni skulle rädda mig fullständigt!!! Tack på förhand! Mvh Therese |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
http://www.myfonts.com/starlets.html
Här finns snirkliga alfabeten, men om de finns ngn möjlighet att få över dom till programmet vet ja inte.. kan du inte brodera för hand annars? Senast redigerad av Darkweaver den 2006-09-01 klockan 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej!
Jag kanske kan hjälpa till med alfabet. Har mailat dig. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Slängde ihop några namn på skoj, med olika färger och typsnitt.
/Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Fina typsnitt och fina namn. Mina flickor heter Amanda och Johanna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej!
Jag fick sådan otrolig hjälp av en medlem här på sidan när jag efterlyste det. Nu har min dator fått blackout och jag har tappat mailadressen till Du snälla som hjälpte mig. Ser Du detta vore jag jätteglad om Du ville maila mig, jag har lite funderingar. Sedan måste Du ju få se slutresultatet också! Tack på förhand! Mvh Therese |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej Therese!
Jag hittade ditt mail från september (i min Outlook, jordens röra...) som handlade om namn till en dopklänning... så det är kanske mig du menar ![]() Jag skickade ett utkast till stygnsättning till dig den 4 september, men jag har inte hört något sedan dess. Vore kul att se resultatet ![]() /Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2006-12-28 klockan 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:16.