![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Utbildningar i Stockholm.
Hejsan.
Jag har lite frågor angående utbildningar här i Stockholm. Jag skulle vilja gå en utbildning där jag får lära mig hela processen. Från att skissaupp en idé till att föra över detta till mönster till att sy upp det osv. Helst vill jag gå en utbildning som är studiemedelsberättigad och värd pengarna. Har kikat på Folkuniversitetet, ABF och tillskärarakademien med kommit fram till att den enda som har studiemedelsberättigade kurser är tillskärarakademien, stämmer detta? En nära vän tipade dock om denna utbildning: http://www.folkuniversitetet.se/temp....aspx?id=82209 är detta någon som ni också skulle rekomendera? Jag vet inte om jag har så mycket förkundskaper och dylikt. Vill lära mig allt som har med sömnad, detaljsömnad, modeskisser, mönsterkonstruktion, osv att göra. Snälla hjälp mig. ![]() Tack på förhand! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:59.