![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Stoff och Stil i Malmö
Hej
Jag var och besökte Stoff och Stil´s affär i Malmö i veckan. Det var jättekul! Affären var ganska stor, som ett litet varuhus, och där fanns hur mycket som helst av allt som har med sömnad att göra. Lätt att hitta bland hyllorna och bra prismärkt. Där fanns även garner för de som gillar att sticka och virka. En sak tyckte jag var speciellt roligt: Det fanns jogging- och jerseytyger uppmätt i 1,5 meters längder som bara kostade 29:90 styck!! De var enfärgade och fanns i nästan alla nyanser. Där blev jag väldigt velig... Kanske en blå.. eller en gul.. nä en beige istället... Jag köpte 2 tyger, en mörkgrå som ska bli en hösttröja till mig och en orange , tunn jersey, som kanske blir ett nattlinne... Knappar fanns i mängder, köpte vita och en påse blandat. Har ni möjlighet så åk dit! Hälsar Pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Pia
Hej jag kan hålla med om att affären är jätte trevlig. Lika så personalen alltid hjälpsama. Rea börjar nu den 7/806. Man kan fynda mycket. Jag kan inte gå in i en affär utan att ha tyg med mig hem.Jag har beställt tyger från soff o still innan butiken komm till malmö. Det finns i danmark en lika sor affär. Det är roligt att se att det finns fler tygtokiga medmänniskor. Kram på er
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:23.