![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Fri brodyr
Hej på er alla,
Jag önskar er en härlig sommar. Nu går jag på semester i ett par veckor. Tyvärr har jag inte hunnit att göra så mycket med lektioner som jag önskat eller skapa brodyrer till försäljning och fria. Jag har haft fullt upp med kluppmärken hela vintern och våren. Hoppas kunna planera tiden bättre till hösten. Nu skall ju Embird komma med en uppgradering som har mycket nytt i sig. Så det finns massor av material att använda till nya lektioner. En liten brodyr som är fri har jag lyckats få ihop. Det är en åtta som är tänkt att man skall klippa ut och lägga i plånboken så att det alltid finns pengar där. Så här i semestertider när man spenderar mer pengar kan det ju behövas. Jag har redan gjort min. Trevlig sommar! Monica Boberg Ateljé Kreativ http://www.ateljekreativ.se monica@ateljekreativ.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ha så trevligt på semestern!! Bara kopla av och njut av ledigheten, Tack för alla dina fina och välgjorda gratisbroderier, du är så snäll som delar med dig. kram helena
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:52.