![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#12 |
|
Jag tycker nog att min Singer Quantum Futura CE-200 är ganska prisvärd. Köpt från England för dryga åttatusen. Ingen skärm eftersom den styrs via dator (vilket jag nog ändå tycker är något positivt när jag nu jämfört med andra maskiner), och skärmen blir således jättestor!
![]() Den broderar visserligen bara 12x17 som störst men det finns en endless hoop att köpa (har dock inte testat). Den går bra att använda som både symaskin och brodermaskin så man får väldigt mycket för pengarna tycker jag. ![]() Den varnar inte för att tråd håller på att ta slut, men den rapporterar fort när tråden har tagit slut. Så då är det bara att backa några få stygn tills förra fästpunkten och det gör man lätt. Det finns dock inte färdigrullad undertråd att få tag på i sverige, kanske bristande intresse pga liten marknad... men lite synd är det iallafall. ![]() Senast redigerad av mariatherese den 2006-07-05 klockan 08:57. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:58.