![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Någon som gått mönsterkonstruktion hos Jennica på ABF i gbg?
Har du gått mönsterkonstruktion hos Jennica på ABF här i Göteborg och vill lära dig mera mönsterkonstruktion efter grunkursen? Eller har du gått hos Jennica och vill lära dig mönsterkonstruktion för herrkläder?
Då får du gärna skriva ditt namn här under. Så ska jag höra med henne om någon av dom kurserna blir av. Men vi måste vara ett antal deltagare. Så jag håller tummarna att vi får ihop tillräckligt med namn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Jag har tyvärr inte gått grundkursen, men funderar på att gå den. Rekommenderar du den, och läraren? (Det verkar ju så eftersom du vill fortsätta, men jag tänkte att det ändå var bäst att fråga). ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Jennica (läraren) är supertrevlig och hjälper gärna till när man har frågor. ![]() Jag rekommenderar henne och hennes kurser! Hälsa henne så jättemycket från mig i sånna fall! /Helen.K |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kul! Då ska jag nog försöka gå den i höst, om den går då. Jag lovar självfallet att hälsa! ;-)
Och om du inte får ihop några personer till fortsättningskurs i höst kanske det kan bli till våren - om det visar sig att jag har nån som helst fallenhet, alltså... :-) Men jag hoppas att det ordnar sig för dig innan dess. Anna |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tackar tackar!
![]() Jag hoppas det blir någon fortsättningskurs. Det var iaf en till i min grupp som ville gå en fortsättningskurs men dom andra glömde vi fråga tyvärr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Jag gick grundkursen för Jennica nu i våras och vill gå fortsättningen. Jag rekommenderar grundkursen varmt för dom som vill gå den! Eva-Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:30.