![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Vart ska man annars vända sig för att lära sig mera mönsterkonstruktion?
Kan man tex. praktisera hos någon designer? Eller måste man då kunna mycket mönsterkonstruktion utantill om man ska få göra nåt sånt.
Finns det fler tips på hur man kan lära sig mer mönsterkonstruktion och samtidigt ha någon att fråga? ![]() Finns det några ställen här i Göteborg där man kan lära sig mera mönsterkonstruktion förutom nybörjarkurser? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tillskärarakademien i Göteborg har kurser i mönsterkonstruktion. Ring och fråga. Jag har själv gått mönsterkonstruktion där.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Dom har jag redan ringt och frågat men dom har inga fortsättningskurser i bara mönsterkonstruktion. Då måste man gå en hel utbildning.
Men tack ändå! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det var synd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har även gått en kurs på ABF här i Göteborg nyligen. Det var en grundkurs i mönsterkonstruktion efter personliga mått.
Jag gick den bara för att få lite repetation. Men nu vill jag verkligen gå en fortsättningskurs. Och lära mig lite mer avancerade saker. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:43.