![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#7 |
|
Tack för tipset.. Det låter praktist. Vi har Gorm i förrådet och där fungerar de bra. Problemet är bara att jag redan har i stort sett alla väggar fulla med bokhyllor... så det finns knappt plats till det heller.
Men under kvällen har jag kommit på lösningen på mina problem... tror jag ![]() Det blir ett riktigt "15-spel" här hemma. Jag tänkte köpa en graderob på IKEA. Den ryms precis på håret i mitt sovrum, om jag slänger ut byrån som står där. Kläderna och lakanen som ligger i byran får flytta in i den nya garderobe (och kommer att må mycket bättre av det). Byrån ska sedan in i arbetsrummet, förutsatt att jag lyckas stuva om i mina bokhyllor (göra mig av med en del och stapla en del ovanpå hyllorna). Förhoppningsvis kan jag bli av med en bokhylla på det sättet. På bokhyllans plats ska byrån in och den kommer att rymma mina tyger och sy-tillbehör. Puh!! Det borde gå, men man vet aldrig ![]() Sen gäller det att inte skaffa något nytt material över huvud taget förrän jag gjort av med en massa av det jag har... men eftersom jag blir student till hösten så är jag inte så orolig för den delen, jag kommer inte ha råd att köpa tyg och sånt ändå ![]() (eller det är vad jag lurar mig själv att tro i alla fall ![]() /Ilse - som även har en vävstol som helst ska få plats någonstans ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:11.