![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
mitt syrum har jag fyllt med ikeas billiga lagerhylla "gorm" med ganska täta rader hyllplan, det fungerar väldigt fint för mig. Jag viker alla tyger så att de ligger och syns från utsidan för att ha en bra överblick, och sorterar efter olika tygsorter. En del hyllplan har jag fyllt med plastboxar från ikeas barnavdelning(vet inte vad de heter, men de är himla bra till band och tillbehör). Alla småtyger, rester och annat som inte är lika "viktigt"(toailletyg, rester, skräpplagg...) har jag sådana där stora presseningspåsar med dragkedjor(sådana många har till tvätt)i genomskinligt som jag också hittade på ikea till, dessa fick plats utmärkt under ritbordet!
Syrummet är välfyllt men effektivt! Till gorm finns det trådkorgar man kan köpa till och sätta fast i hyllplanen, fungerar bra till garnnystan och sådant, tycke jag. Sedan går det att "höja" hyllan, så att den gå upp i takhöjd, om mna vill. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:49.