![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Håller på att sy en duk som jag tänkte fålla. Hur får man till hörnena så det blir snyggt? Kan man göra någon form av diagonal fållning där eller vad har man för möjligheter.
Det är säkert lätt som en plätt för er som är duktiga. Själv kan jag bara fålla rakt av men då blir det sådana där bullsiga, fula hörnen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hej
jag brukar vika ner i hörnet så det blir som en pil sen syr jag dom det lilla för hand
hoppas du förstor hur jag menade gör du inte det så säg till så tar jag lite kort och visar kram suss |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Efter eller före fållningen av kort och långsidor? Från rätan eller avigan?
Ett kort vore nog väldigt hjälpsamt... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
jag viker ner en liten bit runt om vänta så skall jag ta lite kort har du messenger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Himla skumt jag kopierade länken jag la in i en diskussion bara för några dagar sedan i detta forum under rubriken "Hörn på duk". Där fungerar den utmärkt.
http://sewing.about.com/library/sewn.../aaqa0803a.htm Nu borde den fungera. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:45.