![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 |
|
Hej!
Det finns ett stort utbud med brodermaskiner på marknaden. Själv har jag alltid gillat Pfaff, de har två olika brodermaskiner och man kan väl säga att man får fler finesser och möjligheter ju mer maskinerna kostar... Min handlare har fått hem en ny brodermaskin från Singer som kopplas direkt till en dator och man för över bilderna därifrån direkt in i symaskinen. Jag tror den kostar mellan 13-15000:- och då får man med allt man behöver, 2 bågar, kablar och även program så man kan både ladda hem broderier och göra egna, även ett stygnsättningsprogram följde med. I och med att maskinen är komplett med allt man behöver och kopplas direkt till datorn slipper man allt med att köpa broderkort och kortläsare som oftast plockar på en hel del pengar.....
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:15.