![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Beskrivning av hålsöm?
Hej!
Jag har förlagt boken med beskrivning av hålsöm. Kan någon tipsa mig om var jag kan söka på nätet för att få en ny beskrivning. Tack från Carina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för tipset,men på den sidan hittar jag ingen beskrivning - bara en förklaring av begreppet"hålsöm".
Carina |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag hittade beskrivning i "Brodierboken" av Eva Köhlmark med några illistrationer...Vill du kan jag skanna in sidorna och skicka dig om du inte kan få tag i boken.//Rae
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Jag skickade till addressen du skrev, men fick den tillbaka p.g.a. "mailbox full". Säg till när du har rensat och jag provar att skicka igen. Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack Rae, för att Du gör dig besvär med att hjälpa mig!
Min brevlåda är tom,så det måste vara något annat fel. Om det inte funkar,så prova med: info@badochvvshuset.se eller lars.lundqvist@badochvvshuset.se Hälsningar Carina |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej! Det kan vara att mina bilagor var för stora (jag la in extra skärpa)...Nu har jag provat igen till första adressen...de har inte kommit åter, än. Hoppas det gick bra. Annars får du höra av dig, så provar vi med vanlig post!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tack Rae - Du är en pärla!
Mejlen kom fram i god ordning. Kram! Carina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:19.