![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Stora tygbutiker?
Hej!
Skulle besöka Eurokangas i Kungens Kurva Sthlm idag men dom hade lagt ner hela butiken! Är det någon som vet om det finns liknande stora tygaffärer någonstans i Stockholmstrakten?? Väldigt tacksam för svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Textilvaruhuset i Sickla är nog den som är störst efter före detta Eurokangas. Sedan är textilcentrum i Sundbyberg stort om man har företag och kan gå bakom de bakre dörrarna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack så mycket!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citat:
Ska åka till Sthlm nästa helg så jag funderade på att ta en titt på Textilcentrum då. Funderar på detta med grossen som det står på deras hemsida om, det är alltså det som menas med "de bakre dörrarna"? Hur funkar det, ska man har nåt org,nr på företaget då? Där jag jobbar är jag ansvarig för det mesta, men jag är ju inte reg. som ägare eller så. Hoppas jag gjorde mej förstådd..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Japp, organisationsnummer, regbevis eller någoting att visa upp. Du kan alltid ringa och fråga vad de kräver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:29.