![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej svejs...
Undrar om någon är bra på makramé. Jag gjorde det någon gång i skolan men kommer ine riktigt ihåg hur det funkar... Någon som ha några tips?? Tack //fifi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du googlat på makramé? Det brukar kunna ge en del bra saker.
Annars hade de i senaste nr av tidningen Ingelise beskrivning. De säger inte att det är makramé, men det är precis så jag har lärt mig det. Man har två snören i mitten som du fäster kring ex en krok i väggen och sträcker den mot dig. Sedan har du två snören till, ett på var sida och du lägger den högra som en ögla över de två sträckta och fångar upp det vänstra... Du fattar va?! ;-) Lite svårt att beskriva. Kolla biblioteket under hobby. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för tipsen, jag har googlat och det kommer upp lite bra sidor...men jag får nog gå till biblioteket!! Tack igen...
//fifi |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Bra gamla böcker
![]() MVH Marie-Louise |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Åh, tack så jättemycket för boktipsen!! Ska kolla efter dem! Mycket uppskattat!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:19.