![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Barbie klänning
Någon stans på nätet hittade jag för en tid sedan freestanding lace brodyr som var en klänning till Barbie.Kan inte hitta var jag då hittade den. Någon som kan hjälpa mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Inte lace, men dockkläder i alla fall:
http://www.sistitches.com/fashion%20doll%20clothes.htm Se'n vet jag att ett av de stora lace-ställena har också. Kolla Zundt och Criswell. Tror det är en av dem som ha till Barbie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack snälla!
Men det var just en klänning i freestanding lace som jag är ute efter. Det är ju retligt när man inte kommer ihåg var man hittade den. Det var en balklänning. /Birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Som sagt, leta reda på Zundt och Criswell. Jag tror det är en av dem som har den!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Du hade rätt Criswell har en. Men den kostar 45 dollar, lite väl mycket, men jag vet att dom har fina brodyrer.
/Birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Är det någon som har köpt mönsterfrån Criswell till barbiekläder och provat att sy dem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:50.