![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 |
Guest
|
Hej igen Cecilia och tack för att du vill försöka hjälpa mig. Det är ju precis som du säger, så ska det fungera, men det gör inte det.
I rutan som jag får upp när jag klickar på "insert image" finns inte gif, de filer som finns att välja på är bara bmp, jpg, pcx, dxf, wmf och emf, alla filer. I boken står att det ska finnas bmp, gif, jpg, pcx, och tif. Jag fattar ingenting, supporten som utlovades när jag köpte maskinen och programvarorna är totalt obefintlig. Jag klagade på bland annat detta förra våren, det tog ett halvår innan "supporten" kunde titta på problemet bara för att till slut säga att "det här har jag aldrig hört talas om tidigare". Det hjälpte ju inte mig. Det känns ungefär som om man är utlämnad till vargarna, ha ha. Hälsningar Birgitta |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:33.