![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Pr600
Hej!
Vem kan berätta om pr600 och pe design? Vi har det på gång till jobbet och det skulle ju vara skönt om man kunde börja förberda sej lite mentalt..har varit inne på brothersy.se men får inte ner den danska boken... /pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad har du för kul jobb där man har sån lyx???
Jag är också intresserad av att veta mer, speciellt om nån kan rekommendera nån pålitlig återförsäljare i Sthlm-Uppsalatrakten. Har ju diskuterats vissa symaskinshandlare här på sysidan jag INTE tänker handla av. Barbro |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag är handledare i en ek förening som startat upp ett aktivitetshus med arbetslösa. Jag får alltså föreslå vad som ska köpas/göras osv. Mycket trevligt jobb oftast, och vi började med en Janome 300E i höstas...Nu kommer vi att leasa den här och jag längtar såå..Har en jätteduktig datakille hos mej på syeriet, han stygnsätter så bra och blir bara bättre och bättre. Nu efter jul ska vi börja med en ny maskin alltså och han ska lära mej stygnsättningens grunder..
Min bästa symaskinshandlare kan inte maskinen men service är hans starka sida. Finns i Östersund och säljer till alla.... Sy&Damm, 063-12 11 63 har Micke om man vill ventilera sina symaskinsbekymmer! /pia |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:12.