Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2005-12-14, 12:38   #1
goseparet goseparet är inte uppkopplad

Question Datakurser

Hej på er alla, vi har nyligen köpt en Husqvarna Designer1 och dataprogrammen Customizing plus och Digitizing plus.
Vi är inga datasnillen (vardagsdatoranvändare) någon av oss så vi behöver gå på någon kurs för att lära oss främst Digitizingprogrammet.
Nu undrar vi om det finns någon/några här på sysidan som håller kurser eller som kan tipsa om var kurser hålls. Helst inom en radie på 15 mil från Jönköping.
Då vi köpte maskinen och programvarorna hos Husqvarnaförsäljaren på Järnia i Huskvarna fick vi veta att det kommer att hållas en kurs i januari men den är tydligen bara till för maskinen (han nämnde inget om datautbildning för programmen).
Snälla ni därute hjälp oss.

Senast redigerad av goseparet den 2005-12-14 klockan 13:41.
goseparet är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 15:07   #2
Ann-Marie Ann-Marie är inte uppkopplad

Vad jag har förstått så ingår kurs i både customizin och digitizing. Försäljaren i Hudiksvall sa så när jag köpte min D2. Nu har jag bara customizing men han kom hem och visade och så svindyra program som de har borde din säljare tala om var det finns kurs som ska ingå i köpet. Ring till någon annan handlare och hör hur det har det.
Ann-Marie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 19:44   #3
barkle barkle är inte uppkopplad

Har också en D1, inga datorprogramkurser ingick. Har mest ägnat mig år customizing och det är inga som helst problem att förstå sig på med de"tutorials" som finns i programmet samt instruktionsboken. Har bara lite lätt tittat på digitizing, men gissar att tar man sig tid och läser instruktionerna så är det inga problem det heller. Fast känner själv att fanns det en kurs skulle man få ändan ur vagnen att lära sig ordentligt! Sen har ni ju alltid kompisarna på sysidan att rådfråga!!
barkle är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:00.