![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Detta var ju jättekul! Har inte hunnit att provsy dom ännu men hoppas det går bra! När man väl börjat så är det svårt att sluta!!*ler*
Ha nu så kul! Tack för alla snälla ord om mina mönster. det värmer!! Kram Madde |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jättesöt!
Första året min minsta tös skulle gå lucia vägrade hon att släppa nappen! Och hon skulle absolut ine hålla i ett tärneljus.... För att det skulle bli lite glittrigt på henne virade jag glitter runt "nappöglan" och satte upp hennes hår i två pippilotter som jag satte glitter runt! Det blev jättefint! Och det bästa var att hon var glad och gick med i tåget och nappen blev ett roligt inslag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag kan inte öppna filen. När datorn frågar vad jag ska välja att öppna den i vet jag inte. Vad gör jag för fel. Hjälp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hmm. Jag tror jag klarade. Ska nu bara försöka komma ihåg det.../snurrpannan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag kan öppna alla brod. utom tärnan? Hur gör jag...Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag tryckte på "bläddra" i den rutan som kom upp. Där valde jag winrar för det kan jag öppna. Sen ok. (Sen gjorde jag om alltihop men sparade till disk.)Om det inte fungerar kan jag skicka den uppackad till dig./Nettan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Annars borde det funka om man byter namn på den till något som slutar på .zip, så datorn fattar att det är en komprimerad fil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:35.