![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Material till armband
Hej,
Jag är ute efter ett material som lämpar sig till ett armband med silver/guld-berlock. Alla tips är välkomna, även dem som kanske inte är klockrent på ämnet! Jag har själv väldigt lite erfarenhet och jag tänker att ni som läser detta har mer insikt i branschen än vad jag har ![]() Det kan vara en person som har någon slags erfarenhet, ett företag eller leverantör för tyg eller annat material. Alla tips är som sagt välkomna, det kan vara i Sverige, Europa eller vart som helst i världen. Tack så länge och hoppas ingen tar illa vid att detta kanske inte har klockrent med sy och virkning att göra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mitt tips: Slöjddetaljer har band av olika slag för smycken. Titta där för inspiration så du kanske kan precisera mer vad du är ute efter.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:13.