![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
hej igen,
Det står ju "title bar" i tipset jag hittat ovan, som skulle flyttas. Det innebär ju att ju namnlisten (3D embroidery) som skall flyttas till högra halvan - provade du om det gick? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Finns det gratispgm för stygnsättning? Har någon av er tips?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gratisprogram och tack!
Det finns ett gratisprogram sök på "Sophie Sew", eller denna länk. De ska ta betalt för nästa version. Har laddat ner det tidigare, men inte orkat prova. Det finns bra manualer. All stygnsättning är jobbig tills man lärt sig. http://sophiesew.com/SS2/the-software/
Och ett stort tack till er som försökt hjälpa mig, nu har jag avinstallerar och återinstallerat programmet igen med dåligt resultat. Fungerar inte alls längre. Hittar att 3D inte är kompatibelt med 64-bitars operativsystem, så jag har nog haft tur att det fungerat i 5 år på datorn. Ska ta fram en gammal dator och försöka installera där, det finns mycket jag vill komma åt i programmet. Ska jobba på mer att lära mig Embird. Agneta ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har du möjligtvis ändrat version av Windows sedan du installerade 3D-programmet? Då måste man också uppdatera drivrutinen för HASP-dongeln.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:14.