![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Så härligt inspirerande att se hur flitens lampa lyser. Jag har planer på att sy mig en kappa, mönster och tyg har jag det är bara att sätta igång antar jag. Jag ska bara försöka att sluta hitta undanflykter hela tiden då jag ju faktiskt mår bra av att vara i mitt syrum. Tack för inspiration
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
Blev inte alls som jag tänkt mig med gardinerna..... Mannen ville ha panellängder..... så nu har jag sytt varje dag sen förra fredagen o det har blivit en hel del olika 26 st är jag upp i nu..... har en del kvar, så bara att fortsätta, ska sy 3+6 längder i helgen, så nu väntar man på ny årstid så man kan byta =) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
3 olika tyger. Ska sy vitt som ska passa till den som är närmst.
Vi vill kunna dra för gardinerna, så vi ska fixa dubbla stänger ( inte idealiskt att dra för panellängderna....) Just nu har vi provisorisk hängt upp en gammal stång som håller uppe den yttersta längden. Fundera lite mera på hur vi vill ha det..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ett par bilder till...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Idag stickas det en halsduk... tror frugan njuter av lite fredagspyssel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:27.