![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nu blir jag tokig igen!
Satte igång ett broderi med min nyponros på. Finjusterar det sista direkt på maskinen och kör igång. Då kommer marodören Oskar (sägs med kärleksfull ton) och stänger av maskinen! Försöker förgäves få tillbaka maskinen i rätt läge men nehe, så var den handuken körd. Har beställt handukarna från Emanco men det tar ganska lång tid att få, som tur är så har min svärmor likadana handukar så jag får "låna" en och beställa nya senare.
Han é en snabb liten rackare, busig men o så go. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Vad är det för ställe du köper handdukar ifrån? En gross eller? Bra handdukar är alltid intressant...På jobbet köper vi Almedahl, men privat blir det när Jysk har bra pris på beaver luxen... /pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det är ett företag som framförallt kör hem tvättmedel till dörren men de har även lite annat.
Jag har varit och kollat in Jysk handdukarna och de är lika bra och billigare så fortsätt handla dem där. Jag ska börja handla mina där. Däremot så är tvättmedlet väldigt bra, inte så mycket billigare än ute i butik men man slipper ju konka. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:59.