![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sybutik i Skövde?
Jag är relativt ny i Skövde och undrar om någon här håller till i Skövde som kan rekommendera någon sybutik här. Letar efter en butik som säljer tyger och andra tillbehör som lämpar sig när man vill sy egna gosedjur.
Jag har inga som helst erfarenheter av att sy så ni får jätte gärna rekommendera vad man bör ha hemma för att börja göra ett eller flera gosedjur. Jag saknar helt utrustning för detta men vill gärna hålla mig till att sy för hand till och börja med ![]() Tack på förhand! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tygposten som ligger mellan Elins och centrum typ har en hel del tyger, inte hundra på hur det är med sytillbehör dock, var ett tag sen jag var där.
Hem och hobby har en hel del blandat, panduro har oxå en del. Vadd är bra att ha hemma, fyllningen i keas billiga kuddar funkar fint till det. En lång synål, finns speciella för djur och docktillverkning, men kommer inte ihåg vad dom heter nu. Broderigarn till ögon och nosar, eller oxå lösa plasttögon och nosar. Nån bra bok i ämnet, biblan brukar ha flera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för tipsen!
Ska dit imorgon och ta en titt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vi har Tygposten på Norrmalm, Hem & Hobbby i centrum, Hem & Mode i centrum och en Pandurobutik mitt emot Hem & Hobby, men när jag var där senast så fanns det mest scrapping..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hem och mode är bäst på service o har enormt mycket spetsar o knappar. Mest tyger på tygposten o billigare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:10.