![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#46 |
|
Jag har lagt bilden på USB men sen har jag inte gjort någonting... Måste ta tag i broderandet nu!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
Har inte heller kommit igång mer än att jag har fixat ett broderi jag vill använda o köpt grejer som behövs. Men jag siktar på att bli klar i tid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
Var det inte idag vi skulle presentera resultatet av vår utmaning?
Har ni andra redan gjort det och i såfall, var har ni lagt upp dem??? Nu är jag nyfiken på att få se vad ni andra gjort ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
Ja just det, hur gör vi?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
Oooops var det den 20 mars det skulle vara klart :-( har ju inte hunnit börja fick för mig att det var månaden ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
Jag får ge upp för nu har symaskinen gått sönder... Började med att göra en prototyp på lakansväv för att lära mig megabågen. Det visade vara sig hur lätt som helst. Sedan började problemen... Tänkte brodera på linne, men hur jag än bar mig åt så blev satinstygnen glesa. Efter mycket trixande med trådspänningen så blev de OK, men då gick som sagt maskinen sönder. Ska lämna in den idag, och när jag får tillbaka den så tar jag nya tag, jag SKA sy en påskduk! Behöver dock köpa mer tyg att brodera på, den tilltänkta duken har blivit kortare och kortare allteftersom jag misslyckats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
Va synd att jag hittade den här länken när det redan va "över"
Fler utmaningar! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
Ja kom gärna med flera utmaningar senare. Just nu kan jag inte vara med av personliga skäl. Men intresset finns.
Ni som har genomfört era utmaningar kan väl fortsätta och redovisa vad ni har gjort och hur ni har tänkt. Det kommer att vara en utmaning för alla oss andra och kanske också sporra dem som inte har gjort klart än. Tänk på att ni sprider hur man kan maskinbrodera i Pulvertrolls anda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
Här kommer mitt arbete i alla fall, foto, stygnsättning och broderiet, ska helst ses på långt håll med svaga ögon ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
Fint broderi Odette och vilket jobb
![]() Min utmaning var lite mer basic eftersom jag är nybörjare. Jag hade till uppgift att lägga till en text i ett broderi. Den här ramen har jag köpt och laddat hem från nätet, la sedan till texten med hjälp av mitt broderiprogram Digitizer Jr. Det blev en passande skylt för mitt hem ![]() Senast redigerad av Sagakatt den 2014-04-02 klockan 22:02. Anledning: fel bild |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
Men så himla fin den är! Håller helt med dig, jag har tre stycken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:47.