![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
Visa resultat för omröstning: När det gäller priser på software anser jag att... | |||
Någon har ju tillverkat dem och bör få ta ut vilket pris de vill. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 25.00% |
Företagen skinnar sina kunder i omgångar med hutlösa priser på både maskiner och tillbehör! |
12 | 50.00% |
Det är värt att betala vad som helst för att det är så roligt att sy. |
0 | 0% |
Software till symaskiner bör vara gratis för alla!!! Sömmerskor förenen er! |
6 | 25.00% |
Antal röster: 24. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jag letar som en galning efter, om inte ett gratisprogram så, billigast möjliga broderiprogram (där man bl a kan skapa egna broderier) utan att vara alltför dåligt.
Embird verkar intressant ur kostnads- och kvalitetssynpunkt. Har hittat något liknande som är billigare som heter Embroidery Magic 2 på www.embroiderymagic2.com. Det finns handledning i form av bok och dvd på engelska. Finns det någon som har erfarenhet av EM2? Jag är novis på broderimaskiner och har nyligen köpt en Bernina Deco 330 och håller på att brodera igenom de inkluderade broderierna. Det är jättekul :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:37.