![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag har köpt lådor som egentligen är tänkta att ha fiskedrag i, även stapelbara verktygslådor i plast med handtag på är jättebra. Dessa väger dessutom ingenting så det blir inte så tungt när de är fyllda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du t ex googlar på:
portable craft room ideas och väljer bildalternativ så kanske du hittar något. Pinterest är en väldigt idérik källa också, där kan man hitta både mycket o mer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den där väskan på hjul ser ju jättefiffig ut. Frågan är om den håller när man lastar den full
![]() O sen blir det nån plastlåda med snäpplock tror jag. I ett hus med en treåring och två katter fungerar inte öppna burkar direkt. Tänkte mig att ha en plastlåda för "pågående" där jag kan lägga ner det jag håller på med när jag slutar. Som det är nu går halva sytiden åt att bara plocka fram och bort eftersom jag inte kan låta något ligga framme. Tack för alla tips, jag har fått lite ideer att spinna vidare på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Angående rullväskan så scrapgrejor är inte heller så superlätta. Det ska vara papper, stansmaskiner, massor av pennor och färger och hammare och håtänger, eller hålstansar, saxar, tänger, stämpar och annat som väger.
Jag tror att det väger nästan lika mycket som en utrustning med sygrejor. Stora godisburkar från butiken. Fungerar bra för sygrejor. Trådrullar upptill 1000 meter fungerar bra i kokosbullslådor av plast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Rullvagn
Jag har också ont om plats mened lite bra plastlådor från Clas Ohlson och en rullvagn från ikea funkar det rätt bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Syr du på overlocken på vagnen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Billig nätt vagn
Hej! Denna köpte jag på Ikea.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70243873/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Nej jag syr inte på den men använder vagnen för att flytta den & allt annat material jag behöver. Den är helt suverän! Som komplement har jag stabelbara plastlådor till knappar, resår etc som jag förvarar i lådan längst ner. Sparar mkt spring på detta sätt! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:58.