![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Jag har en hurtch på hjul som är träfärgan och ganska ok fin, med fyra lådor som jag inrett för sygrejer, den har alla trådar,nålar och allt annat och när jag använder den kan jag oxså ställa upp min lilla sybräda på den och skjutsa till bordet med symaskinen. Vardagsvis står det en stor blomma på den hmmm ska redigera mig själv, det var tänkt att stå en blomma på den men ärligt talat står nog sygrejer mest på det
![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
förr satt jag i köket o jobbade, jag hade trådbacksystem på hjul på 2 av maskinerna, så en stadig skiva ovanpå, maskinen överst o tyg o material underst, då jag inte hade någon plats, skjöts rullbordet in till kanten när den inte användes, jag sitter i rulle så har svårt att konka, men på hjul funkar det!
om du går in i maskinbrodyr forumet så har vi en tråd där man tittar in i sy/brodyr kryp in, Maria har bild på sina super fiffiga sybord där, de ser ut som en byrå ihop packat, men sväljer hur mycket som helst upppackat o med bra arbets ytor |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Något i den här stilen, blir till ett skåp när det är ihopfällt.
http://www.blocket.se/jamtland/Sybor....htm?ca=11&w=3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Tack för många tips. Verktygslåda låter ju inte så dumt för smågrejer och saxar å sånt.
Bila, den där var ju helt fantastisk, tyvärr för stor och bökig att få undan för när jag vill städa bort det ska det upp en trappa ![]() Stapelbara plastbackar verker inte heller så dumt. Synd att en så låg man kan skjuta in under en säng inte går in under vår soffa. Inte under sängen heller för den delen. Undrar hur vi tänkte egentligen ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Det finns speciella väskor på hjul, med massor av fack. Dom är populära bland scrapbookings folket, när dom ska ut på träffar. Dessa vagnar borde också fungera lika bra att fylla med sygrejor.
http://www.pandurohobby.se/Katalog/6...ngsvaska-svart Iden borde du få plats med tråd och annat. Ev kombinera den med en mindre väska med nånga fack att ha på bordet för dom akuta vertyg som du behöver. Men till det kan också en vanlig mugg fungera bra. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:40.

Hybrid-visning