![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
.. jag ... är ... ordlös...
.....wow..... lyckliga du |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag vet hur glad man blir och hur rik man känner sig med n tråd. Maskinbroderi och trådsamlade hör ihop. Man blir aldrig nöjd.
Jag känner mig också rik det kom en DVD som jag beställt från designsbysick.com med 25 634 helt underbara broderier. När nin samlig utökats ytterligare broderier. Har massor innan men jag blir aldrig nöjd. Finns det fler som känner igen sig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
WOW! Det är ju vackert redan innan du broderar med det!! Så underbart att bara kunna skapa obegränsat, rock on!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Bila !
ska vi bilda hamster klubb? Jarock. visst är det vackert bara som det är jag förlorar mej långa stunder i skönheten o vilsamheten ni andra, jaaa, det var inte så dyrt så unna er, tråd är typ som prosac eller vad det heter hahaha |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hamsterklubb JA JA JA?
Är det fler som vill var med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag vill också vara med!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Oj, vilken tavla, härligt att sitta där och beundra alla nyanser. En ansenlig mängd trådar. Jag blir avundsjuk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:36.