![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#17 |
|
Tanken att jag kommer och hälsar på är inte helt omöjlig. Men med säkerhet kommer inte jag att köpa en ny maskin före till hösten.
Durke ramarna är intressanta och det att de kan svängas på båda ledder gör dem ännu intressantare. Dessutom är de inte så dyra heller. Kommer det att komma ut en ny ram som man kan svänga på eller har du fixat något special? Jag broderar kanske inte på så tjocka material eller har inte gjort det. Däremot vill jag gärna ha så smidiga och välsydda broderier som möjligt. Och även lätt kunna brodera på en T-shirts ärm utan att nästan behöva dra sönder ärmen och tyget. Hittade också dessa ramar http://www.sewingmachinesplus.com/tacony-QSJANP001.php, som passar till MB4. Du nämnde i något inlägg att du glömde underlägg och knappt hade spänt fast tyget i ramen och att resultatet ändå blev bra. I länken ovanför får jag nästan det intrycket att hon inte är så noga med att fästa ramen, men att det fungerar ändå. Ovanstående ramar blir kanske ganska dyra med tanke på vilka ramar man skulle använda? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:05.