![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Vad trist när det blir så Själv har jag bara positiv erfarenhet av sydsidan Jag har fått många trevliga och fina kommentarer och hejarop
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Hej alla,
Jag tycker sysidan är fantastisk med sin kunskap och försöker göra lite inlägg då och då men det kan bli mycket bättre. Om vi nu tar ett tag och bättrar oss kan det bli riktigt bra igen inte för att jag var med då men när jag läst så förstår jag att många känner varandra. Några är jätteduktiga och svarar och engargerar sig jämnt, jag maskinbroderar en del och så avancerade som dessa maskiner blir mer och mer så kan man ibland behöva stöd och råd. Jag har fortfarande inte lagt upp ett album men får ta tag i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Har inte vart medlem här så länge så att jag såg den gamla goa tiden, men det var lite mer på gång när jag gick med än nu.
Har inte Facebook heller och bloggar inte så har ingen annanstans att gå. Fast även om jag hade det skulle jag stanna här ändå ![]() Brukar även titta in nästan varje dag för att se om det är något nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:26.