![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#3 |
|
.jef till .sst
Hej Aina,
det fungerar inte. Låt mig förklara hur det ligger till. Jag har en industriell maskin som använder en 3.5" Floppy disk. På en sådan disk har jag en massa .jef filer som jag vill konvertera till .sst. Om jag startar Embird Manager så har vi ju Vänstra fönstret, Mitten fönstret samt Högra fönstret. Det Högra fönstret är vad jag förstår till Hembroderi maskiner och det Vänstra är till industriella maskiner. Om jag stoppar i min disk i Floppy driven så är det inga problem att få upp mina .jef filer, men, de kommer upp i det Vänstra fönstret. Det är därifrån jag vill konvertera mina filer. Jag får inte det att funka. Jag vet inte om detta är den rätta vägen att gå, eller om det är nån annan väg att gå för att få upp filerna i det Högra fönstret. Då kan jag använda metoden du beskrev. Hoppas på en lösning av mitt problem. Tack snälla. Mvh Anders |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:17.