![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
fyr
hallå undrar om det är någon som vet var jag kan få tag på ett mönster på en fyr ???
skall göra en tavla och hon vill ha en fyr på den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Annthegran har en sida med fyrar!!
MVH Inger |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
hej ,,men jag har redan tittat på dem ,,och jag tycker inte att de var så fina,,så jag är tacksam för andra tips..men tack ändå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
på husqvarnas gratissida
Om du går in på www.husqvarna.se och klickar broderier och gratis broderier får du logga in, men där hittar du bla en gratis fyr.
/J |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej Carina!
Vill du ha fyren i korsstygn eller "vanlig" maskinbrodyr? Fyren på Husqvarnas sida är i korsstygn, liksom flera av fyrarna på AnntheGran's. /Gunilla ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
OESD http://www.oesd.com har massor av fyrar, (lighthouse) men de kostar ju en del. $8 för ett mönster...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
fyr
hej tack för alla tips nu har jag sytt en tavla med en fyr,så nu har jag ochså flera stycken att välja mellan om jag skulle vilja sy flera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:20.