![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Husqvarna Emerald 203 eller Opal 670
Tänkte köpa mig en ny symaskin, men har beslutsångest vilken av dessa jag ska välja, Husqvarna Emerald 203 eller HQ Opal 670, vilken skulle ni rekommendera?
Jag är inget syproffs, men vill kunna använda den till klädsömnad, applikationer och quiltning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har testat bägge maskinerna och bägge är väldigt bra, oavsett
vilken du väljer. Det hela beror på vad du skall ägna dig mest åt. Opal 670 har lanserats efter Emerald 203 och har en del extra. Emerald 203 har förlängningsskiva och övermatare. Bägge syr riktigt snygga sömmar. Föreslår att du jämför och provsyr bägge maskinerna. Titta gärna också under: www.husqvarnaviking.se. Modellerna finns där och du kan ladda ner egenskaper, broschyrer etc. Lycka till i ditt val. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vilken valde du?
Jag står också i valet och kvalet mellan just de två maskinerna. Valde du någon av dem och är du nöjd med valet?
//E |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:28.